perjantai 29. tammikuuta 2016

Blender-töitä

Tällainen vähän erilainen postaus. Oon tosiaan Tornion työvoimasäätiöllä hommissa tällä hetkellä, koska en ole niin hyvässä kunnossa, että olisin kykenevä viisipäiväiseen työviikkoon. Olen siis torstait ja perjantait aina täällä, yhdeksästä kolmeen.

Alkuun asensin parit läppärit, niihin käyttöjärjestelmän ja sitten ajurien päivitykset ja tarvittavat ohjelmat. Sitten, kun hommaa ei ollut, meinasin jo pitkästyä, joten ohjattiin harjoittelemaan 3D-mallinnusta Blender-ohjelmalla. Alla parit kuvat, jotka olen tehnyt:

9 kommenttia:

  1. Meinasin jo sympata sua tähän, koska osaat käyttää Blenderiä, mutta sitten luin seuraavia postauksia ja huomasin, että sulla on poikaystävä.

    Arvaapa kuule onko 3d-mallintavilla aspergermiehillä tyttöystäviä?

    t. yksi sellainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, enpä tiedä mitä tähän sanoisi. Kyllä niitä burgerimpiakin tytyjä löytää, kun vaan osaa etsiä oikeista paikoista. :)

      Poista
  2. Noi mallinnukset on hienoja!!! Arvaas keksinkö jo ainakin 300 erilaista vempainta jotka tolla vois toteuttaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää kyllä vielä hurjasti harjoitella, että osaa mitään jännempää tehdä, näissäkin vähän ollut netti apuna.

      Poista
  3. Seuraavaksi teet mulle oman minionin :)

    VastaaPoista
  4. Seuraavaksi teet mulle oman minionin :)

    VastaaPoista