maanantai 11. tammikuuta 2016

uusi vuosi ja uudet kujeet

Pahoittelen edelleen tätä epäsäännöllistä postaustahtia. Koitan ryhdistäytyä. 

 Sain uuden maton synttäri-/joululahjaksi pikkusiskolta.

Mulla hajosi muutama päivä vuodenvaihteen jälkeen pyörä, porukat tuli korjaamaan sen. Käytiin sitten ostoksilla, tai no ne kävi, mulla ei ole tällä hetkellä rahaa kuin joku reilu 20€ käteistä ja tilillä 15€. 

Toivat mulle myös tällaisen lipastojutun. Päällä lahjaksi saatu kello "ring for a hug".

Pitäisi joskus jaksaa oikeasti käydä kaikki turha pikkukrääsä läpi. Muutin tänne syyskuun alussa, ja mulla on edelleen osa rojuista purkamatta... Ei nyt mitään tärkeää, mutta sellaista pikkuromua, jota on tosi hankala saada fiksusti mihinkään. Nurkkiin kertyy aina pyörimään kaikkea loppujen lopuksi turhaa paskaa, tiedättekö?

 
 Terapiapallot. 

Ehdin jo ajatella, että tästä talvesta ei tulisi kovin kylmä. Olin väärässä. Tietysti oon koko syksyn toivonut kovia pakkasia ihan vaan juhlapaikanhakijoiden kiusaksi, mutta sitten kun ne koitti, niin tää tyttö on ollut ihan hätää kärsimässä. 

Tällaisilla piikkipalloilla voi tehostaa pintaverenkiertoa, joka sitten vähentää palelua. Jonkun verran olen näitä pyöritellytkin tässä koneella istuessa.

 Oikein kawaii korvapipo. 

Torniossa tuulee aina, pipot ja huivit on ihan ehdoton osa talvivarustusta. Tykkään tollaisista vähän hupsummista asusteista, ja kissoihin liittyvät jutut on aina suloisia! Kauhea kissakuume taas vaihteeksi. Hnghn!

Sisko nukahti, toin sille leluja.

Onhan se aina kiva saada vieraita käymään. Mulla ei Maken lisäksi ole muuta seuraa täällä Torniossa. Kerran viikossa käyn kyllä Kino Aaltosella katsomassa elokuvan, ja aloin nyt käymään työvoimasäätiöllä ATK-pajalla. Selitän siitä lisää vaikka seuraavassa postauksessa, tästä tulee yks sekasotku jo muutenkin. 

Mua on stressannut taas ihan hirveästi kaikki.  Ensin se että pyörä hajosi, ja sitten se, että mulla on ollut jaloissa kohta jo kuukauden verran ihottuma, eikä se ota rauhoittuakseen, vaikka lotraan Decubalilla pari kertaa päivässä. Ja rahatkin on loppu. Onhan mulla kaapissa ja pakkasessa ruokaa, makaronia, valmiskastikkeita, ranskiksia, leipää... Huoh. 

Loppuun parit rottaruoka (ja -juoma) kuvat.

Frank's, tuo Ruotsin ES.
Papuja ja nuudeleita, niin helppoa, nopeaa ja halpaa.
 
Leipä kaikilla jääkaapista löytyvillä lisukkeilla on hyvä aamupala, kun puuro tympii.

2 kommenttia: